In Apployed heb je de mogelijkheid om documenten aan te hechten onder een specifieke medewerker via Werknemer > Personalia > Persoonlijke documenten. Deze handleiding geeft uitleg over de werking van Documentenbeheer binnen Apployed. Het scherm Persoonlijke documenten kun je gebruiken om bijvoorbeeld een kopie van een paspoort of contract aan te hechten. Zo staat alles veilig op één plek online opgeslagen.
Mappen aanmaken
Via de Configuratie > [Klantnaam] > Persoonlijke document mappen kun je mappen aanmaken, bewerken en verwijderen.
Wie kan de documenten inzien en downloaden?
Je kunt per map bepalen wie deze documenten kan inzien en kan uploaden. Je kunt dit instellen via de Configuratie > [Klantnaam] > Autorisatie profielen > Persoonlijke document mappen
Kies vervolgens het profiel en geef aan of dit profiel, bijvoorbeeld een Werknemer, de map kan bekijken.
Documenten verplaatsen tussen mappen
Eén document verplaatsen
Je kan documenten verplaatsen naar een andere map door het document te selecteren en op de Bewerk knop (pen-icoontje) te klikken.
Meerdere documenten verplaatsen
Ook is het mogelijk om meerdere documenten tegelijkertijd te verplaatsen naar een andere map. Selecteer de documenten die je wilt verplaatsen en klik op de Acties knop en selecteer de optie ‘Verplaats naar map’.